Brief je imao tri ključne riječi : Povratak u budućnost.

Take a look

Putovali smo kroz vrijeme na TOKIĆ EXPO!

Ove jeseni za Zagrebačkom Velesajmu održao se Tokić EXPO – poznati sajam u automobilskoj industriji. Ideja događanja bila je vratiti sve posjetitelje u budućnost. Dosta jednostavno, zar ne? ;)

Putovanje kroz vrijeme odvijalo se kroz audio-vizualni show, a posjetitelji su imali priliku podsjetiti se na prošlost, uživati u sadašnjosti i istovremeno vidjeti u budućnost.

Preko 50 dobavljača auto dijelova izlagalo je pred više od 4000 posjetitelja, a naš posao bio je stvoriti potpunu transformaciju izlagačkog prostora i napraviti wow efekt za svakog gosta. Ponovno dosta jednostavan zadatak, zar ne? :)

Od starta suradnje imali smo jednu glavnu misao: Možda je nekome ovo 'samo event', možda je nekome ovo 'samo brendiranje' - ali ako prolazi kroz naše ruke - mora biti drugačije, mora biti kreativno, mora biti zanimljivo.

---

Danas na području digitalnog marketinga postoji mnogo dostupnih tehnologija. Kombinirane s kreativnim umovima našeg tima, donijele su željene rezultate.

Koristeći:  

(1) UVODNU VIDEO ANIMACIJU

(2) 3D PROJECTION MAPPING

(3) HOLOFANE I LOGO ANIMACIJE

(4) LIGHT SHOW

napravili smo atmosferu za pamćenje koja je ujedinila i komunicirala opozite ozbiljnosti ovog poznatog hrvatskog branda s toplinom i osmjesima ljudi koji čine kompaniju.

----

ŠTO JE 3D PROJECTION MAPPING? 

Projection mapping jedan je od vodećih trendova digitalnog marketinga u posljednje vrijeme. Tehnika se koristi za projekciju animiranog vizualnog sadržaja na površinu za video projekciju.

Zanimljivo je da površina za projekciju može biti u bilo kojem željenom obliku. Custom brendirana 3D video animacija ovoga puta projicirala se je na površinu rezanu u obliku dobro poznatog zaštitnog znaka tvrtke Tokić - legendarnog oldtimer automobila „VW Bube“.

KAKO FUNKCIONIRA 3D PROJECTION MAPPING?
Korištenjem specijaliziranog softvera, trodimenzionalna video animacija prostorno se preslikava na virtualni program koji oponaša stvarno okruženje na koje će se projicirati. Softver može komunicirati s projektorom za postavljanje bilo koje željene slike na površinu objekta. Video se obično kombinira ili aktivira zvukom kako bi se stvorio zapanjujući audio-vizualni narativ.

----

Za Holofiction smo saznali slučajno, a na kraju smo postali sjajni partneri i prijatelji. Dok smo organizirali naš TokićEXPO s temom„ Povratak u budućnost “, željeli smo pokazati svojim gostima kako vidimo budućnost, a Holofiction se pokazao kao savršen odabir za taj zadatak.
Kombinacijom njihovih tehnologija koje smo koristili (Intro show, mapiranje prostora, laserska emisija, holografski vizualni prikazi itd.) postigli su da naši posjetitelji doslovno vide u budućnost. Više sam nego sretan što imamo ovako sjajan tim na raspolaganju. "
- Marko Brkljačić, direktor digitalne transformacije i inovacija, Tokić doo

Projekti

Svi projekti

Kontaktirajte nas

Ok!
Molimo upišite ime
Ok!
Molimo upišite prezime
Ok!
Molimo upišite Vaš email
Ok!
Molimo upišite Vašu poruku

Molimo Vas da potvrdite postavke privatnosti
Slažem se sa uvjetima korištenja i dajem dopuštenje za korištenje i pohranu osobnih podataka za:

Molimo dopustite da Vas povratno kontaktiramo