Pet razloga zašto hologramski marketing osvaja svijet

Hologrami više ne predstavljaju pojam iz daleke budućnosti. Tijekom posljednjih nekoliko godina, došlo je do velikog porasta potražnje za 3D hologramskim display-evima unutar kojih je moguće pozicionirati određeni proizvod te zatim projicirati hologram oko istog. Prepoznavši njihov potencijal u proširenju kreativnih mogućnosti, kad govorimo o marketingu i oglašavanju, sve više brendova primjenjuje hologramsku tehnologiju kao nov i efektivan način komunikacije s potrošačima.

U nastavku vam donosimo pet razloga zašto hologramski marketing osvaja svijet:


#1 Trajni dojmovi


Svi znamo da je prvi dojam najvažniji i u to nema sumnje. Kada govorimo o marketingu, prvi dojam treba ostaviti snažan trag, biti utjecajan, pozitivan te se zadržati u umu potrošača sve do same konverzije.Hologramska projekcija, odnosno interakcija stvarnog objekta i hologramske 3D animacije nešto je što će zasigurno očarati, zaintrigirati i inspirirati potencijalne kupce i potrošače. Ako će se osoba prvi puta susresti s ovakvom tehnologijom i načinom promocije, 3D hologram će sa sigurnošću rezultirati pozitivnim mislima i feedbackom.


#2 Pozitivna asocijacija


Iako hologrami već polako ulaze u sve sfere našeg društva te pronalaze veliku primjenu u razvoju tehnologije, znanosti, zabavne i vojne industrije, u svakodnevnom životu nam nisu iza ugla. Upravo zato što hologrami predstavljaju nešto novo, nešto o čemu smo do nedavno samo čitali u sf klasicima i gledali na filmovima, gledanje hologramskog sadržaja predstavlja užitak i izaziva znatiželju. Hologram se igra s našom percepcijom. Mozak promatrača hologramsku projekciju doživljava kao stvaran objekt, a u interakciji s fizičkim predmetom kreira iluziju kretanja i modifikacije u realnom vremenu. Doslovno imate osjećaj da je uređaj udahnuo život u predmet. Nazovimo ga melemom za oči, ovakav način prezentacije i promocije zauzvrat stvara dublju povezanost potrošača i izloženog proizvoda.

#3 Ne možete ga ne primijetiti


Hologramski display-evi, dizajnirani su tako da je žarište, odnosno centralna točka uređaja usmjerena na sam proizvod. Hologramski sadržaj, odnosno 3D animacija projicira se oko proizvoda te na taj način, brzim pokretima i dinamičnim elementima, privlači pozornost svakog prolaznika te podiže proizvod i percepciju istog na sasvim novu razinu. Ono što privlači pažnju jest ono što razbija uzorak, ono što prekida niz. Postajemo prezasićeni klasičnim načinima promocije i sve je teže istaknuti se u moru konkurencije. Baš zato, u nizu statičnih promocija proizvoda, dinamični hologramski display nadilazi očekivanja prolaznika i potencijalnih kupaca. To je karika koja je nedostajala i većina brendova sve više prepoznaje njegov potencijal.

 

#4 Šok i očaranost


Ako nikad niste vidjeli hologramski display u full HD rezoluciji, nećete razumjeti koliko može zaintrigirati promatrača. Vrlo često ćete primijetiti ljude kako obilaze i provjeravaju uređaj ne bi li razumjeli na koji način uspijeva povezati pokret i animaciju s fizičkim predmetom. Čak i kad znate da iza toga ne stoji nikakva magija, već čista znanost i tehnologija, uhvatit ćete se kako bezobzira besciljno gledate u lijepa svjetla koja naizgled razbijaju i pobijaju osnovne zakone fizike.


#5 Dugotrajno sjećanje


I na kraju, jedan od glavnih ciljeva uspješne marketinške kampanje jest da određeni brand i proizvod ostane i zadrži se u umu potencijalnih kupaca. Hologrami i hologramski marketing ostavit će dugotrajne impresije i trajan utjecaj u podsvijesti pojedinca. Ovakav način promocije zasigurno ne predstavlja jednosmjernu komunikaciju budući da potencijalnom kupcu nudi iskustvo, mogućnost interakcije te samim time i zabavu. Sa sigurnošću možemo reći kako hologramski marketing pruža dodatnu vrijednost u shopping iskustvo donoseći sasvim novu i svježu platformu za promociju i oglašavanje.

Zaključak

Za kraj možemo reći kako hologramski marketing nudi jedinstvenu priliku za brendove da se dublje i jače povežu s potrošačima pretvarajući ih u konačnici u vjerne kupce. Hologrami, zbog mogućnosti realizacije sadržaja kojemu je samo mašta granica, otvara široki spektar marketinških mogućnosti. Iz tog razloga svjedočimo sve većem okretanju brendova ovakvom tipu tehnologije i promocije. Onaj tko će vidjeti hologramsku promociju, budite sigurni, podijelit će svoje iskustvo i impresije sa svojim krugom poznanika. A to je najbitnije. Primjer hologramske promocije u realizaciji tvrtke Holofiction za Dior Sauvage, koja je podigla prodaju za 50%, pogledajte ovdje.

Ukoliko biste i vi htjeli implementirati hologramsku tehnologiju u vaše marketinške aktivnosti, javite nam se!

Kontaktirajte nas

Ok!
Molimo upišite ime
Ok!
Molimo upišite prezime
Ok!
Molimo upišite Vaš email
Ok!
Molimo upišite Vašu poruku

Molimo Vas da potvrdite postavke privatnosti
Slažem se sa uvjetima korištenja i dajem dopuštenje za korištenje i pohranu osobnih podataka za:

Molimo dopustite da Vas povratno kontaktiramo