FOOH Kampanja

Projekti

CGI Social Media

PUPA MILANO: Inovativna Fake Out-of-Home (FOOH) Kampanja

Lokacija: Trg Bana Josipa Jelačića, Zagreb
Rješenja: CGI Video Produkcija

O kampanji:
Holofiction je u suradnji s Orbico Hrvatska oživio najnoviju inovaciju Pupa Milano brenda, maskaru Vamp! Lash Extender, kroz inovativnu FOOH (fake out-of-home) kampanju. Kampanja je osmišljena kako bi istaknula hrabru, transformirajuću moć maskare, te privukla pažnju publike i naglasila Pupa Milano posvećenost inovativnim marketinškim strategijama.

Postavljena u središtu Zagreba, na Trgu Bana Josipa Jelačića, kampanja je koristila inovativne vizuale i zanimljivu naraciju kako bi stvorila upečatljiv i nezaboravan doživljaj. Kombiniranjem fizičkih elemenata s digitalnim tehnologijama, iskustvo je prikazalo proizvod i pomaknulo granice tradicionalnog marketinga.

Prezentacija:
Kampanja je oživjela kroz upečatljivu video produkciju snimljenu u samom srcu Zagreba. U inovativnom vizualnom iskustvu, Manduševac fontana dramatično tone u zemlju, stvarajući prostor za Vamp! Lash Extender maskaru koja zatim leti u zrak, pokrećući vatromet, simbolizirajući njezinu snagu, eleganciju i hrabrost.

Ovo vizualno iskustvo bilo je osmišljeno da potpuno zadrži pažnju publike, osobito Gen Z generacije, i uvede ih u svijet inovacija. Moderne FOOH kampanje zahtijevaju interaktivnost i angažman, a ovaj inovativni, vizualno upečatljiv pristup točno je to i omogućio.

Surađujmo Zajedno:
Imate ideju za FOOH kampanju? Kontaktirajte nas danas i stvorimo jedinstveno iskustvo o kojem će svi pričati!

Korištena rješenja:

Kontaktirajte nas

Contact us

Whats new?