Dress to impress.

Take a look

Sajmovi - ako već igramo na kartu dojmova i impresije, neka bude impresivno.

Ove zime u Münchenu održan je TrendSet München Winter 2020 - sajam interijera, inspiracije i životnog stila. Izlagači iz cijelog svijeta prisustvovali su poznatom sajmu koji je impozantnim prostornim uređenjem komunicirao trendove za nadolazeću 2020.g.

S preko 15 sekcija, posjetitelji su imali priliku zastati, zadiviti se i očarati ili pak rezignirano proći pored štandova koji su na razne kreativne načine pokušavali zadobiti njihovu pažnju.

Hrvatska kozmetička kompanija Atea, prepoznala je snagu digitalnih uređaja i rješenja u prezentiranju brenda na sajmu. Upravo ove najnovije digitalne tehnologije koje stavljamo na tržište pokazale su se ponovo kao snažan alat za stvaranje wow efekta.

Dva brendirana hologramska displeja i holofan vizualno su pratili i konkretno nadopunili postav cjelokupnog štanda. Na njima prikazivana, custom izrađena video animacija kombinirala je logotip i prikaze proizvoda kompanije u hologramskom display-u.

Iako fotografije ne mogu doslovno prenijeti ideju o snazi digitalizacije interijera u prezentiranju na sajmovima, možda mogu pomoći da zamislite kakav ambijent i dojam je stvoren ove godine na jednom od najvećih sajmova ove vrste u Europi.

Ovaj i slični projekti potvrdili su nam: Cilj gostovanja na sajmu jest impresionirati i zainteresirati, a digitalna rješenja ovdje su idealan alat.

 

Projekti

Svi projekti

Kontaktirajte nas

Ok!
Molimo upišite ime
Ok!
Molimo upišite prezime
Ok!
Molimo upišite Vaš email
Ok!
Molimo upišite Vašu poruku

Molimo Vas da potvrdite postavke privatnosti
Slažem se sa uvjetima korištenja i dajem dopuštenje za korištenje i pohranu osobnih podataka za:

Molimo dopustite da Vas povratno kontaktiramo